Objednávky 2014 (ÚPSVR Nitra)

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Interné číslo
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Dodávateľ
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
IČO
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Hodnota plnenia v €
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Zmluva
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Schválil
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum zverejnenia
35/14    Kontrola požiarnych uzáverov 
Matúška Michal Ing. Hlboká 61, 94911 Nitra
40687813  Kontrola 19 ks požiarnych uzáverov v ÚPSVR  100,00  
vrátane DPH
  16.04.2013  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ úradu PSVR Nitra 
16.4.2014 
5/2014    Le Chegue Dejeuner 
Bratislava, Tomášikova 23/D
31396674  Stravné lístky pre zamestnancov úradu - NP XI - 2 a to na mesiac júl - december 2014  4884,00 
bez DPH
Dohoda o pristúpení k Rámc.dohode MPSVaR č.2870/2011 z 11.4.2011  08.07.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ UPSVaR Nitra 
18.7.2014 
4/2014    Le Chegue Dejeuner 
Bratislava, Tomášikova 23/D
31396674  Stravné lístky pre zamestnancov úradu na mesiac apríl - október 2014  122618,00 
bez DPH
Dohoda o pristúpení k Rámc.dohode MPSVaR č.2870/2011 z 11.4.2011  19.03.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ UPSVaR Nitra 
27.3.2014 
3a/2014    Le Chegue Dejeuner 
Bratislava, Tomášikova 23/D
31396674  Stravné lístky pre zamestnancov úradu v rámci NP DEI na mesiac marec 2014  122,10 
bez DPH
Dohoda o pristúpení k Rámc.dohode MPSVaR č.2870/2011 z 11.4.2011  04.03.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ UPSVaR Nitra 
5.3.2014 
3/2014    Le Chegue Dejeuner 
Bratislava, Tomášikova 23/D
31396674  Stravné lístky pre zamestnancov úradu na mesiac marec 2014  15595,50 
bez DPH
Dohoda o pristúpení k Rámc.dohode MPSVaR č.2870/2011 z 11.4.2011  04.03.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ UPSVaR Nitra 
5.3.2014 
2a/2014    Le Chegue Dejeuner 
Bratislava, Tomášikova 23/D
31396674  Stravné lístky pre zamestnancov úradu v rámci NP DEI na mesiac február 2014  114,70 
bez DPH
Dohoda o pristúpení k Rámc.dohode MPSVaR č.2870/2011 z 11.4.2011  05.02.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ UPSVaR Nitra 
5.2.2014 
2/2014    Le Chegue Dejeuner 
Bratislava, Tomášikova 23/D
31396674  Stravné lístky pre zamestnancov úradu na mesiac február 2014  16169,00 
bez DPH
Dohoda o pristúpení k Rámc.dohode MPSVaR č.2870/2011 z 11.4.2011  03.02.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ UPSVaR Nitra 
5.2.2014 
1a/2014    Le Chegue Dejeuner 
Bratislava, Tomášikova 23/D
31396674  Stravné lístky pre zamestnancov úradu v rámci NP DEI na mesiac január 2014  133,20 
bez DPH
Dohoda o pristúpení k Rámc.dohode MPSVaR č.2870/2011 z 11.4.2011  07.01.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ UPSVaR Nitra 
8.1.2014 
1/2014    Le Chegue Dejeuner 
Bratislava, Tomášikova 23/D
31396674  Stravné lístky pre zamestnancov úradu na mesiac január 2014  17985,70 
bez DPH
Dohoda o pristúpení k Rámc.dohode MPSVaR č.2870/2011 z 11.4.2011  02.01.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ UPSVaR Nitra 
8.1.2014 
102/14    Obednávka na dezinfekčné prípravky 
MED-ART spol. s r.o. Hornočermanská 4 949 01 Nitra
34113924  Obednávka na dezinfekčné prípravky  654,00  
vrátane DPH
  13.11.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
13.11.2014 
115/14    Objednávka na nákup a dodávku pogumovaných koliesok a piestov na kancelárske stoličky 
RAFFAELIS IDE s.r.o. Južná trieda 66 040 01 Košice
36574015  Objednávka na nákup a dodávku pogumovaných koliesok a piestov na kancelárske stoličky  310,00 
vrátane DPH
  04.12.2014  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
8.12.2014 
72/14    Objednávka na nákup skenera z dôvodu havarijného stavu 
Ing. Silvia Šimoneková -KANCEX Jánošíkova 5 949 01 Nitra
17680875  Objednávka na nákup skenera z dôvodu havarijného stavu  732,00 
vrátane DPH
  14.08.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
20.8.2014 
111/14    Objednávka kabátov pracovných, zateplených s kapucňou 
MLZ plus s.r.o. Krakovská 77 949 01 Nitra
36564991  Objednávka kabátov pracovných, zateplených s kapucňou  8496 
vrátane DPH
  01.12.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
3.12.2014 
128/14    Objednávka kancelárskych potrieb 
Xepap, spol. s r.o. Jesenského 4703 960 01 Zvolen
31628605  Objednávka kancelárskych potrieb  2640,38 
vrátane DPH
Rámcová dohoda č.16658/12-M_ODSMAP Dohoda o pristúpení k RD č.610/2014 zo dňa 13.11.2014  11.12.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
15.12.2014 
107/14    Objednávka kancelárskych potrieb 
Xepap, spol. s r.o. Jesenského 4703 960 01 Zvolen
31628605  Objednávka kancelárskych potrieb  1720,64 
vrátane DPH
Rámcová dohoda č.16658/12-M_ODSMAP Dohoda o pristúpení k RD č.610/2014 zo dňa 13.11.2014  27.11.2014  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
27.11.2014 
69/14    Objednávka kancelárskych potrieb 
Xepap, spol. s r.o. Jesenského 4703 960 01 Zvolen
31628605  Objednávka kancelárskych potrieb v rámci národného projektu NP XXV-2  994,62 
vrátane DPH
Rámcová dohoda č.16658/12-M_ODSMAP Dohoda o pristúpení k RD č.036/2014 zo dňa 28.01.2014  12.08.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
13.8.2014 
68/14    Objednávka kancelárskych potrieb 
Xepap, spol. s r.o. Jesenského 4703 960 01 Zvolen
31628605  Objednávka kancelárskych potrieb  1191,91 
vrátane DPH
Rámcová dohoda č.16658/12-M_ODSMAP Dohoda o pristúpení k RD č.036/2014 zo dňa 28.01.2014  12.08.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
13.8.2014 
49/14    Objednávka kancelárskych potrieb 
Xepap, spol. s r.o. Jesenského 4703 960 01 Zvolen
31628605  Objednávka kancelárskych potrieb  1666,36  
vrátane DPH
Rámcová dohoda č.16658/12-M_ODSMAP Dohoda o pristúpení k RD č.036/2014 zo dňa 28.01.2014  11.06.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
12.6.2014 
40/14    Objednávka kancelárskych potrieb 
Xepap, spol. s r.o. Jesenského 4703 960 01 Zvolen
31628605  Objednávka kancelárskych potrieb  720,76  
vrátane DPH
Rámcová dohoda č.16658/12-M_ODSMAP Dohoda o pristúpení k RD č.036/2014 zo dňa 28.01.2014  14.05.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
15.5.2014 
32/14    Objednávka kancelárskych potrieb 
Xepap, spol. s r.o. Jesenského 4703 960 01 Zvolen
31628605  Objednávka kancelárskych potrieb  1510,40  
vrátane DPH
Rámcová dohoda č.16658/12-M_ODSMAP Dohoda o pristúpení k RD č.036/2014 zo dňa 28.01.2014  04.04.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
9.4.2014 
23/14    Objednávka kancelárskych potrieb 
Xepap, spol. s r.o. Jesenského 4703 960 01 Zvolen
31628605  Objednávka kancelárskych potrieb  1496,48 
vrátane DPH
Rámcová dohoda 246/OIaMIS/2013 Dohoda o pristúpení k RD č.036/2014 zo dňa 28.01.2014  03.03.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
5.3.2014 
21/14    Objednávka kancelárskych potrieb 
Xepap, spol. s r.o. Jasenského 4703 96001 Zvolen
31628605  kancelárske potreby v rámci národ. projektu NP XXV-2  441,59 
vrátane DPH
  25.02.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
27.2.2014 
20/14    Objednávka kancelárskych potrieb 
Xepap, spol. s r.o. Jasenského 4703 96001 Zvolen
31628605  kancelárske potreby v rámci národ. projektu NP III-2/A  52,60  
vrátane DPH
  25.02.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
27.2.2014 
19/14    Objednávka kancelárskych potrieb 
Xepap, spol. s r.o. Jasenského 4703 96001 Zvolen
31628605  kancelárske potreby v rámci národ. projektu NP III-2/B  52,60 
vrátane DPH
  25.02.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
27.2.2014 
18/14    Objednávka kancelárskych potrieb 
Xepap, spol. s r.o. Jasenského 4703 96001 Zvolen
31628605  kancelárske potreby v rámci národ. projektu NP VII-2-riadenie projektu  59,64 
vrátane DPH
  25.02.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
27.2.2014 
17/14    Objednávka kancelárskych potrieb 
Xepap, spol. s r.o. Jasenského 4703 96001 Zvolen
31628605  kancelárske potreby v rámci národ. projektu NP II-2/B  53,29  
vrátane DPH
  25.02.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
27.2.2014 
16/14    Objednávka kancelárskych potrieb 
Xepap, spol. s r.o. Jasenského 4703 96001 Zvolen
31628605  kancelárske potreby v rámci národ. projektu NP VII-2, aktivita 4.2  296,36 
vrátane DPH
  25.02.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
27.2.2014 
15/14    Objednávka kancelárskych potrieb 
Xepap, spol. s r.o. Jasenského 4703 96001 Zvolen
31628605  kancelárske potreby v rámci národ. projektu NP I-2/D  53,29  
vrátane DPH
  25.02.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
27.2.2014 
59/14    Objednávka letenky a cestovného lístka na vlak 
HYDROTOUR, cestovná kancelária Mlynské Nivy 31 Bratislava
31371981  Objednávka letenky a cestovného lístka na vlak  270,00 
vrátane DPH
  10.07.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
10.7.2014 
122/14    Objednávka na tlačivá pre ÚPSVR Nitra  
Jozef Igaz Tlačivá - papier Železničná 714 911 01 Trenčín
11751398  Objednávka na tlačivá pre ÚPSVR Nitra   511,50 EUR 
vrátane DPH
  08.12.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
10.12.2014 
95/14    Objednávka na tlačivá pre ÚPSVR Nitra  
Jozef Igaz Tlačivá - papier Železničná 714 911 01 Trenčín
11751398  Objednávka na tlačivá pre ÚPSVR Nitra   279,00 
vrátane DPH
  31.10.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
5.11.2014 
125/14    Objednávka na darčekové poukážky pre zamestnancov ÚPSVR 
LE CHEQUE DEJEUNER, s.r.o. Tomášikova 23/D 82101 Bratislava
32761767  Objednávka na darčekové poukážky pre zamestnancov ÚPSVR  3915,00 
vrátane DPH
  10.12.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
11.12.2014 
124/14    Objednávka na darčekové poukážky pre zamestnancov ÚPSVR 
LE CHEQUE DEJEUNER, s.r.o. Tomášikova 23/D 82101 Bratislava
32761767  Objednávka na darčekové poukážky pre zamestnancov ÚPSVR  1730,00 
vrátane DPH
  10.12.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
11.12.2014 
96/14    Objednávka na deratizáciu v budove úradu PSVR Nitra 
Alexander Pintér DEZIRA Veľkoveská 190/70 951 13 Branč
43173071  Objednávka na deratizáciu v budove úradu PSVR Nitra  158,00 
bez DPH
  04.11.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
5.11.2014 
45/14    Objednávka na dodávku a montáž klimatizačnej jednotky do serverovne 
AB Chladenie - Bánovský Anton Murániho 19 949 11 Nitra
35336978  Objednávka na dodávku a montáž klimatizačnej jednotky do serverovne  1054,32 
vrátane DPH
  29.05.2014  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
30.5.2014 
61/14    Objednávka na dodávku hygienických potrieb 
Ing. Silvia Šimoneková-KANCEX Jánošíková 5 949 01 Nitra
17680875  Objednávka na dodávku hygienických potrieb  2520,00 
vrátane DPH
  23.07.2014  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
23.7.2014 
137/14    Objednávka na dodávku kancelárskeho nábytku 
Milan Lužbeťák - M M interiér Niže Vsi 413/9 028 01 Brezovica
35011327  Objednávka na dodávku kancelárskeho nábytku  6251,00 
vrátane DPH
  19.12.2014  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
30.12.2014 
133/14    Objednávka na dodávku rokovacích stoličiek Taurus TNE 
A-PEMA s.r.o. Severná 14 036 01 Martin
43850863  Objednávka na dodávku rokovacej stoličky Taurus TNE  852,00 
vrátane DPH
  16.12.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
17.12.2014 
66/14    Objednávka na dodávku spotrebného materiálu do frankovacieho stroja 
ROBINCO Slovakia, s.r.o. Dolné Rudiny 1 010 01 Žilina
31611630  Objednávka na dodávku spotrebného materiálu do frankovacieho stroja  466,00  
vrátane DPH
  01.08.2014  Mgr. Stanislav Ivanička
riaditeľ ÚPSVR Nitra 
1.8.2014 
63/14    Objednávka na dodávku tonerov 
MIP spol. s r.o. Lúčna 4, 97101 Prievidza
31629784  Objednávka na dodávku tonerov  476,00 
vrátane DPH
025/2011  23.07.2014  PhDr. Bronislava Pekárova
riaditeľka Odboru sociálnych vecí ÚPSVR Nitra 
23.7.2014 
<< < | 1 | 2 | 3 | 4 | > >>

Naspäť na ÚPSVR Nitra

Tlačiť