Objednávky 2013 (ÚPSVR Spišská Nová Ves)

Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Interné číslo
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
Dodávateľ
Zoradiť vzostupne Zoradiť zostupne
IČO
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Popis plnenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Hodnota plnenia v €
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Zmluva
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum vyhotovenia
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Schválil
rozaditť zoznam vzostupne rozaditť zoznam zostupne
Dátum zverejnenia
OV130054    CompekoTrend,s.r.o. 
Štefánikovo nám.6.,Spišská Nová Ves
31676596  renovácia tonerov  121,20 
vrátane DPH
Zmluva o poskytnutí služby č. 2/2012  11.3.2013  Ing. Beáta Makarová
vedúca odd. ekonomiky 
3.4.2013 
OV130011    CompekoTrend,s.r.o. 
Štefánikovo nám.6.,Spišská Nová Ves
31676596  renovácia tonerov do HP 1300  121,20 
vrátane DPH
Zmluva o poskytnutí služby č. 2/2012  28.1.2013  Ing. Beáta Makarová
poverená zastupovaním vedúceho odd. ekonomiky 
11.3.2013 
OV130227    Laser Servis, s.r.o. 
Lipová 3, Šenkvice
35755989  renovácia tonerov  597,60 
vrátane DPH
Zmluva na renováciu tonerov č. 4/2013  6.12.2013  Ing. Beáta Makarová
vedúca odd. ekonomiky 
11.12.2013 
OV130210    Laser Servis, s.r.o. 
Lipová 3, Šenkvice
35755989  renovácia tonerov  477,00 
vrátane DPH
Zmluva na renováciu tonerov č. 4/2013  11.11.2013  Ing. Beáta Makarová
vedúca odd. ekonomiky 
11.12.2013 
OV130170    Laser Servis, s.r.o. 
Lipová 3, Šenkvice
35755989  renovácia tonerov  274,20 
vrátane DPH
Zmluva na renováciu tonerov č. 4/2013  23.9.2013  Ing. Beáta Makarová
vedúca odd. ekonomiky 
25.9.2013 
OV130162    Laser Servis, s.r.o. 
Lipová 3, Šenkvice
35755989  renovácia tonerov  231,00 
vrátane DPH
Zmluva na renováciu tonerov č. 4/2013  5.9.2013  Ing. Beáta Makarová
vedúca odd. ekonomiky 
25.9.2013 
OV130154    Laser Servis, s.r.o. 
Lipová 3, Šenkvice
35755989  renovácia tonerov  189,60 
vrátane DPH
Zmluva na renováciu tonerov č. 4/2013  19.8.2013  Ing. Beáta Makarová
vedúca odd. ekonomiky 
25.9.2013 
OV130147    Laser Servis, s.r.o. 
Lipová 3, Šenkvice
35755989  renovácia tonerov  370,80 
vrátane DPH
Zmluva na renováciu tonerov č. 4/2013  6.8.2013  Ing. Beáta Makarová
vedúca odd. ekonomiky 
15.8.2013 
OV130134    Laser Servis, s.r.o. 
Lipová 3, Šenkvice
35755989  renovácia tonerov do tlačiarni  127,20 
vrátane DPH
Zmluva na renováciu tonerov č. 4/2013  23.7.2013  Ing. Beáta Makarová
vedúca odd. ekonomiky 
26.7.2013 
OV130127    Laser Servis, s.r.o. 
Lipová 3, Šenkvice
35755989  renovácia tonerov do tlačiarni  191,40 
vrátane DPH
Zmluva na renováciu tonerov č. 4/2013  8.7.2013  Ing. Beáta Makarová
vedúca odd. ekonomiky 
26.7.2013 
OV130115    Laser Servis, s.r.o. 
Lipová 3, Šenkvice
35755989  renovácia tonerov  78,60 
vrátane DPH
Zmluva na renováciu tonerov č. 4/2013  14.6.2013  Ing. Beáta Makarová
vedúca odd. ekonomiky 
24.6.2013 
OV130114    Laser Servis, s.r.o. 
Lipová 3, Šenkvice
35755989  renovácia tonerov  48,00 
vrátane DPH
Zmluva na renováciu tonerov č. 4/2013  14.6.2013  Ing. Beáta Makarová
vedúca odd. ekonomiky 
24.6.2013 
OV130105    Laser Servis, s.r.o. 
Lipová 3, Šenkvice
35755989  renovácia tonerov  270,60 
vrátane DPH
Zmluva na renováciu tonerov č. 4/2013  5.6.2013  Ing. Beáta Makarová
vedúca odd. ekonomiky 
24.6.2013 
OV130205    Ing.Benedikt Bock-ECO 
Šustekova 49,Bratislava
13979205  odborná činnosť a vyhotovenie dokumentácie podľa požiadaviek odd.PČ na mesiac november 2013  100,00/na jeden prípad 
vrátane DPH
Zmluva č.9/2012 o poskytovaní odborných činnosti  5.11.2013  Ing. Beáta Makarová
vedúca odd. ekonomiky 
20.11.2013 
OV130177    Ing.Benedikt Bock-ECO 
Šustekova 49,Bratislava
13979205  odborná činnosť a vyhotovenie dokumenácie pre oddelenie PČ za mesiac október 2013  100,00/na jeden prípad 
vrátane DPH
Zmluva č.9/2012 o poskytovaní odborných činnosti  1.10.2013  Ing. Beáta Makarová
vedúca odd. ekonomiky 
10.10.2013 
OV130157    Ing.Benedikt Bock-ECO 
Šustekova 49,Bratislava
13979205  odborná činnosť a vyhotovenie dokumentácie podľa požiadaviek odd. PČ na mesiac september 2013  100,00/na jeden prípad 
vrátane DPH
Zmluva č.9/2012 o poskytovaní odborných činnosti  3.9.2013  Ing. Beáta Makarová
vedúca odd. ekonomiky 
25.9.2013 
OV130143    Ing.Benedikt Bock-ECO 
Šustekova 49,Bratislava
13979205  odborná činnosť a vyhotovenie dokumentácie podľa požiadaviek odd.PČ na mesiac august 2013  100,00/na jeden prípad 
vrátane DPH
Zmluva č.9/2012 o poskytovaní odborných činnosti  1.8.2013  Ing. Beáta Makarová
vedúca odd. ekonomiky 
15.8.2013 
OV130122    Ing.Benedikt Bock-ECO 
Šustekova 49,Bratislava
13979205  odborná činnosť podľa požiadaviek OPS na mesiac júl 2013  100,00/na jeden prípad 
vrátane DPH
Zmluva č.9/2012 o poskytovaní odborných činnosti  27.6.2013  Ing. Beáta Makarová
vedúca odd. ekonomiky 
26.7.2013 
OV130104    Ing.Benedikt Bock-ECO 
Šustekova 49,Bratislava
13979205  Odborná činnosť a vyhodnotenie dokumentácie na mesiac jún 2013 podľa požiadaviek odd.PČ úradu  100,00/na jeden prípad 
vrátane DPH
Zmluva č.9/2012 o poskytovaní odborných činnosti  3.6.2013  Ing. Beáta Makarová
vedúca odd. ekonomiky 
24.6.2013 
OV130065    Ing.Benedikt Bock-ECO 
Šustekova 49,Bratislava
13979205  odborná činnosť a vyhotovenie dokumentácie podľa predložených požiadaviek OPČ na mesiac apríl 2013   100,00/na jeden prípad 
bez DPH
Zmluva č.9/2012 o poskytovaní odborných činnosti  2.4.2013  Ing. Beáta Makarová
vedúca odd. ekonomiky 
3.4.2013 
OV130046    Ing.Benedikt Bock-ECO 
Šustekova 49,Bratislava
13979205  odborná činnosť a vyhotovenie dokumentácie podľa predložených požiadaviek OPČ na mesiac marec 2013   100,00/na jeden prípad 
vrátane DPH
Zmluva č.9/2012 o poskytovaní odborných činnosti  1.3.2013  Ing. Beáta Makarová
poverená zastupovaním vedúceho odd. ekonomiky 
11.3.2013 
OV130013    Ing.Benedikt Bock-ECO 
Šustekova 49,Bratislava
13979205  odborná činnosť a vyhotovenie dokumentácie podľa predložených požiadaviek OPČ na mesiac Február 2013  100,00/na jeden prípad 
vrátane DPH
Zmluva č.9/2012 o poskytovaní odborných činnosti  1.2.2013  Ing. Beáta Makarová
poverená zastupovaním vedúceho odd. ekonomiky 
11.3.2013 
OV130001/1    Ing.Benedikt Bock-ECO 
Šustekova 49,Bratislava
13979205  odborná činnosť a vyhotovenie dokumentácie podľa predložených požiadaviek OPČ na mesiac Január 2013  100,00/na jeden prípad 
vrátane DPH
Zmluva č.9/2012 o poskytovaní odborných činnosti  2.1.2013  Ing. Beáta Makarová
poverená zastupovaním vedúceho odd. ekonomiky 
11.3.2013 
OV130234    XEPAP, s.r.o. 
Jesenského 4703, Zvolen
31628605  nákup kancelárskeho papiera  2698,50 
vrátane DPH
Rámcová dohoda 20396/2011-IV/5-Xerografický papier  10.12.2013  Ing. Beáta Makarová
vedúca odd. ekonomiky 
11.12.2013 
OV130172    XEPAP, s.r.o. 
Jesenského 4703, Zvolen
31628605  nákup kancelárskeho papiera A4 v počte 1500 balíkov  3479,94 
vrátane DPH
Rámcová dohoda 20396/2011-IV/5-Xerografický papier  26.9.2013  Ing. Beáta Makarová
vedúca odd. ekonomiky 
10.10.2013 
OV130131    XEPAP, s.r.o. 
Jesenského 4703, Zvolen
31628605  nákup kancelárskeho papiera A4 v počte 600 balíkov  1392,00 
bez DPH
Rámcová dohoda 20396/2011-IV/5-Xerografický papier  12.7.2013  Ing. Beáta Makarová
vedúca odd. ekonomiky 
26.7.2013 
OV130022    XEPAP, s.r.o. 
Jesenského 4703, Zvolen
31628605  nákup kancelárskeho papiera A4  296,40 
vrátane DPH
Rámcová dohoda 20396/2011-IV/5-Xerografický papier  15.2.2013  Bc. Ing. Janka Brziaková
riaditeľka 
11.3.2013 
OV130021    XEPAP, s.r.o. 
Jesenského 4703, Zvolen
31628605  nákup kancelárskeho papiera A4  61,75 
vrátane DPH
Rámcová dohoda 20396/2011-IV/5-Xerografický papier  15.2.2013  Bc. Ing. Janka Brziaková
riaditeľka 
11.3.2013 
OV130020    XEPAP, s.r.o. 
Jesenského 4703, Zvolen
31628605  nákup kancelárskeho papiera A4  172,90 
vrátane DPH
Rámcová dohoda 20396/2011-IV/5-Xerografický papier  15.2.2013  Bc. Ing. Janka Brziaková
riaditeľka 
11.3.2013 
OV130019    XEPAP, s.r.o. 
Jesenského 4703, Zvolen
31628605  nákup kancelárskeho papiera A4  395,20 
vrátane DPH
Rámcová dohoda 20396/2011-IV/5-Xerografický papier  15.2.2013  Bc. Ing. Janka Brziaková
riaditeľka 
11.3.2013 
OV130018    XEPAP, s.r.o. 
Jesenského 4703, Zvolen
31628605  nákup kancelárskeho papiera A4  197,59 
vrátane DPH
Rámcová dohoda 20396/2011-IV/5-Xerografický papier  15.2.2013  Bc. Ing. Janka Brziaková
riaditeľka 
11.3.2013 
OV130017    XEPAP, s.r.o. 
Jesenského 4703, Zvolen
31628605  nákup kancelárskeho papiera A4  148,20 
vrátane DPH
Rámcová dohoda 20396/2011-IV/5-Xerografický papier  15.2.2013  Bc. Ing. Janka Brziaková
riaditeľka 
11.3.2013 
OV130016    XEPAP, s.r.o. 
Jesenského 4703, Zvolen
31628605  nákup kancelárskeho papiera A4  296,40 
vrátane DPH
Rámcová dohoda 20396/2011-IV/5-Xerografický papier  15.2.2013  Bc. Ing. Janka Brziaková
riaditeľka 
11.3.2013 
OV130232    XEPAP, s.r.o. 
Jesenského 4703, Zvolen
31628605  nákup kancelárskeho materiálu  4538,24 
bez DPH
Rámcová dohoda 16658/12-M_ODSMAP_Kancelárske potreby  10.12.2013  Ing. Beáta Makarová
vedúca odd. ekonomiky 
11.12.2013 
OV130174    XEPAP, s.r.o. 
Jesenského 4703, Zvolen
31628605  nákup kancelárskeho materiálu  757,36 
vrátane DPH
Rámcová dohoda 16658/12-M_ODSMAP_Kancelárske potreby  26.9.2013  Ing. Beáta Makarová
vedúca odd. ekonomiky 
10.10.2013 
OV130146    XEPAP, s.r.o. 
Jesenského 4703, Zvolen
31628605  nákup kancelárskych potrieb  979,60 
vrátane DPH
Rámcová dohoda 16658/12-M_ODSMAP_Kancelárske potreby  6.8.2013  Ing. Beáta Makarová
vedúca odd. ekonomiky 
15.8.2013 
OV130038    XEPAP, s.r.o. 
Jesenského 4703, Zvolen
31628605  nákup kancelárskeho materiálu na NP  293,83 
vrátane DPH
Rámcová dohoda 16658/12-M_ODSMAP_Kancelárske potreby  15.2.2013  Bc. Ing. Janka Brziaková
riaditeľka 
11.3.2013 
OV130037    XEPAP, s.r.o. 
Jesenského 4703, Zvolen
31628605  nákup kancelárskeho materiálu na NP  668,90 
vrátane DPH
Rámcová dohoda 16658/12-M_ODSMAP_Kancelárske potreby  15.2.2013  Bc. Ing. Janka Brziaková
riaditeľka 
11.3.2013 
OV130036    XEPAP, s.r.o. 
Jesenského 4703, Zvolen
31628605  nákup kancelárskeho materiálu na NP  162,43 
vrátane DPH
Rámcová dohoda 16658/12-M_ODSMAP_Kancelárske potreby  15.2.2013  Bc. Ing. Janka Brziaková
riaditeľka 
11.3.2013 
OV130035    XEPAP, s.r.o. 
Jesenského 4703, Zvolen
31628605  nákup kancelárskeho materiálu na NP  171,26 
vrátane DPH
Rámcová dohoda 16658/12-M_ODSMAP_Kancelárske potreby  15.2.2013  Bc. Ing. Janka Brziaková
riaditeľka 
11.3.2013 
<< < | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | > >>

Naspäť na ÚPSVR Spišská Nová Ves

Tlačiť